Is de Smeg FAB30NE7 een goede koelkast?

Graag onderbouwen.

http://www.smeg.nl/Catalogus/Product/FAB30NE7.aspx?Req=14238174

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

De SMEG is een gemiddeld goede koelkast, prijs wordt grotendeels bepaald door het design. het niet goed werken van het vriesvak zoals gemeld komt doordat bij koude omgeving de kast weinig aanslaat (zuinig) waardoor het vriesvak minder goed vriest, in de zomer en bij kamertemperatuur is er geen enkel probleem.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Vriendin van mij heeft er 1 en haar diepvries werkt niet ok; temp wisselt en is meestal niet koud genoeg. Is natuurlijk maar 1 voorbeeld...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Is het een huismerk van een winkel. Zo ja. slecht.
Zo nee. Wat betaal je er voor en voor een gelijkwaardig type van een bekend merk. Betaal je daar hetzelfde voor of een paar tientjes meer zal ik toch gaan voor de duurderen. Ik kocht een tv. van het huismerk van een groote winkel. Slechte kwalitieit ingeruild voor samsung. Veel beter. betaal je 50 euro meer.