Hoeveel kost op dit moment de Canon 1100D met de kitlens erbij bij Saturn?

Want je kan het niet op de site van Saturn vinden..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Camera's
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En je bent te lui om zelf even te bellen naar saturn?

Het beste antwoord

Varieert van de ca. 350 euro t/m 450 euro, als ik er van uit mag gaan dat je onder de kitlens de 18-55 mm bedoeld. Maar als je gewoon in Google "Canon 1100d" intikt heb je alles. Als je naar de pagina van Saturn gaat kun je het daar zelf ook opzoeken, lijkt mij toch niet al te moeilijk, behalve dan dat ik daar niks kan vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik zou proberen de prijzen te vergelijken via een onafhankelijke site zoals kieskeurig (zie 1e link), misschien vind je iets wat nóg goedkoper is.

Ik zie daar de goedkoopste kit van body+lens voor €349 (exclusief verzendkosten, maar je kan het ook ophalen)
En als afstand geen probleem voor je is, in Duitsland zijn de camera's iets goedkoper, b.v. bij de MediaMarkt.
Probleem is meteen met de garantie en reparaties.

Maar als het ff mag, zou ik je nog een advies geven, al kost dat wat extra geld (ik weet niet wat je budget is)
Momenteel loopt een actie van Canon, en je krijgt korting bij diverse losse lenzen (zie de 2e link)
Het is zeker het overwegen waard om een losse 1100D body aan te schaffen, en niet meteen te gaan voor de goedkoopste lens (dat is de EF-S 18-55), die meteen heel beperkt is (geen verkeerde lens hoor, maar gewoon heel beperkt qua mogelijkheden), maar voor een lens met meer mogelijkheden. Die kan je dus met deze actie heel voordelig aanschaffen in een willekeurige winkel in Nederland, en dan je geld terug claimen bij Canon.

Plan C is om even verder te zoeken naar een kit van de 1100D met een wat betere lens (zie 3e link) Voor een beginnende fotograaf denk ik dat de meest geschikte lenzen (boven de basis EF-S 18-55) zijn:
- Canon EF-S 18-135 IS (hele leuke, veelzijdige lens!!)
- Tamron 18-200 (helaas zonder beeldstabilisatie, maar met een hele krachtige zoom)
- Canon EF-S 17-85 (uitstekende lens, iets duurder, heb ik zelf jaren lang gebruikt, helaas iets minder zoom dan de andere twee, maar wat een beeldkwaliteit!)

Met je originele plan om de 1100D body en de basis kitlens te kopen, krijg je zeker een heel leuk ding in huis, maar als je maar een heel klein beetje verder wilt met fotograferen, dan kom je heel snel tegen de beperkingen van de kitlens aan.
Ik raad je daarom heel sterk aan om meteen een wat betere lens aan te schaffen, en ik denk dat nu een hele mooie kans is met de acties van Canon.

Veel wijsheid toegewenst met je keuze!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk even op de Duitse site.

Vaak heeft Mediamarkt ook goede aanbiedingen.