Hoeveel energie verbruikt een gemiddelde uitgaansgelegenheid per dag?

Met een capaciteit van zo'n 500 man. Hangt niet bomvol met grote beeldschermen, maar voornamelijk met verlichting en audio.
Geopend van 10.00 tot 22.00

Een ruwe schatting?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (2)

Als alles de hele dag aanstaat zeg 15 kWh (inclusief drankenkoeling)
Dan nog koeling en ventilatie. De eerste 8 uur 5 kWh wegens gebrek aan publiek, de laatste 4 uur 40 kwh.
Zo kom ik richting 400 kW.
AWM
14 jaar geleden
Keuken aanwezig met apparatuur of airco luchtbehandeling? dat verbruikt meer dan lampjes en audio wat is de aansluiting 3x40Ampere of 3x80 of meer
Het kan ook makkelijker schrijf de meterstand bij binnen komst op en de volgende dag weer. het verschil x 23cent minimaal
(Gas verbruik valt niet in te schatten)
Met de natte vinger denk ik dat het minimaal begint met 30eu p/d