Ik heb "bel1601" voor mijn gesprekskosten maar zoek een ander abonnement voor KPN Belbasis. Wie heeft een tip ?

Gebruik zowel analoge lijn als (prepaid)gsm.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

Misschien is VOIP-bellen een goed alternatief voor je. Ik bel momenteel via Precarrierselect "1601" en "1609" en dat bevalt redelijk goed, maar bellen via VOIP is voordeliger. Ik heb ervaring met Abel Telecom, maar dit was een grote puinhoop. Het bedrijf is inmiddels dan ook failliet. Basis4Call (http://www.basic4call.nl) schijnt een goed alternatief te zijn. Via hun VOIP-aansluiting kan er ook gefaxt worden. Je kunt eventueel ook zelf een VOIP-adapter aanschaffen (zie: http://www.tijdhof.com/) en dan b.v. via Voipbuster gaan bellen.
14 jaar geleden
Om te kijken wat *voor jou* het beste is, kun je naar bellen.com van Ben Woldring gaan. Daar vind je meer informatie dan je aankunt.

Heb je een redelijke Internetverbinding, dan kun je bellen via VoIP overwegen. Informeer eens bij je provider of ze dat aanbieden. Ik heb mijn vaste lijn er vorig jaar uitgegooid - scheelt een hoop kosten. Ik bel nu mobiele nummers via de VoIP van mijn provider, en vaste nummers in NL en DE via SparVoip.