Hoe maak ik een "klik hier"?

Ik wil dit hebben op een blog. Dat je wilt verwijzen naar een andere site, en dan bijv. dit typt:

Wil je meer weten? Klik dan "Hier"

Als je dan op hier klikt dat je op die site komt. Hoe doe je dat? Ik weet niet goed hoe ik dat in google moet zoeken. Want ik weet niet hoe dat heet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.3K

Het beste antwoord

Probeer of HTML:

Hier

En anders BBCode, zoals al eerder gezegd:

[url=http://www.goeievraag.nl]Hier[/url]
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank je :)

Andere antwoorden (3)

Dat is een stukje HTML, maar het ligt er maar helemaal aan hoe het blog dat je hebt werkt of je daar ook met HTML-codes kunt werken. Daar wil nog wel eens een stukje programmeerwerk bij kijken.

Vaak is het een kwestie van iets typen in de trant van :

[url=http://www.goeievraag.nl]KLIK HIER OM NAAR DE SITE VAN GOEIEVRAAG TE GAAN[/url]

Maar dat url stukje kan er heel verschillend uitzien !! Hangt echt helemaal af van de blog die je gebruikt.

Toegevoegd na 29 seconden:
Overigens heet het gewoon een hyperlink
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wil hier voornamelijk een aanvulling geven op het antwoord hierboven.
Er is namelijk ook nog een mogelijkheid dat de genoemde site in een nieuw venster opent, zodat de bezoeker daarnaast ook nog op je eigen site blijft (waar ik altijd een voorstander van ben, ik wil niet wegnavigeren van de pagina waar ik op dat moment op bezig ben).

In het HTML zou het dan zijn:
Klik Hier
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klik hier

Toegevoegd na 1 minuut:
title="klik hier"
toont "klik hier" als je met de muis
over de link hangt.

de ../klikhier.html kan een link naar
een pagina of url zijn.