Om te voorkomen dat je een ongeldig email adres opgeeft of per ongeluk door een tikfout niet op de hoogte wordt gesteld. Je moet dus gewoon daarmee laten weten dat het a. jouw emailadres is en b. dat hij dus aankomt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Om nep of valse registraties tegen te gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan heb je waarschijnlijk in je email programma de optie: Ontvangstbevestiging vragen
aan staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik snap de vraag niet echt. Krijg je dat bericht elke keer bij dezelfde verstuurder of van verschillende bedrijven?

Stelregel: Als je het bedrijf niet kent die dit soort vragen stelt, dan moet je ze negeren/blokkeren.
Dit kunnen namelijk batch-berichten zijn naar 100(000)-en e-mail adressen. Aan deze actieve e-mail adressen kunnen ze veel geld verdienen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je het zelf ingesteld.