Hoe kan ik het beginmuziekje dat klinkt als ik mijn apple computer aanzet uitschakelen?

Ik vind het buitengewoon irritant en wil het gewoon weg.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Je moet daar wat installeren:
StartupSound.prefPane
Dan verschijnt er een nieuwe instelling, waarmee je het volume van dat muziekje op nul kunt zetten.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is weer zo simpel maar je moet je even weten.
Dank!
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zal ik er maar gelijk +10 van maken? Een andere manier is er toch niet. Aan de andere kant heb je toch al punten genoeg. ;)
AWM
14 jaar geleden
Zie maar. Wat je het beste lijkt.....:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
OP naar de 10000