Wie heeft er goede ervaringen met een bedrijf dat professionele en betaalbare websites bouwt o.b.v. het CMS-systeem?

Bij voorkeur in de regio Gelderland. Graag voorbeeldsites/links, zodat we het resultaat kunnen beoordelen.

14 jaar geleden
1.3K
AWM
14 jaar geleden
Het 'CMS-systeem' als zodanig bestaat niet. Elke website waar je zelf makkelijk informatie in moet kunnen stoppen heeft een CMS nodig.
(Content Management System)
Of is dat alles wat je wilt?
Rudolf
14 jaar geleden
We willen om te starten een professionele website LATEN bouwen. Kleine wijzigingen willen we dan later zelf middels het CMS-syteem aan kunnen brengen, zodat we niet voortdurend van de webdesigner afhankelijk zijn. Dit werkt dan sneller en zorgt voor een besparing op de kosten.

Antwoorden (3)

Wij zitten zelf al meer dan 5 jaar met ons bedrijf bij webgenerator en hebben zelfs inmiddels 3 CMS systemen in gebruik. Met het CMS kan je zelf de content beheren, terwijl de techniek bij webgenerator blijft. Je huurt hier als het ware het gebruik van het CMS en het design wordt desgewenst op maat gemaakt. Dat is een eenmalige uitgave. Je kunt het ook even gratis uitproberen.

Er zijn iets goedkopere bedrijven te vinden, maar ik vind ze professioneel en ze helpen ons altijd goed (niet meteen uurtje factuurtje). Dat vind ik erg belangijk.

Toegevoegd op 28-05-2009 22:00:40
Voor een totaal overzicht kan je ook kijken op de CMS startpagina, zie bron. Je zou eventueel ook kunnen kijken naar bedrijven die met open source CMS systemen werken zoals Joomla. Aan de software zelf zitten dan geen kosten, maar wel aan de diensten die de bedrijven erom heen bedenken. Dat moet je uitbesteden als je daar geen kennis van hebt: Open sourse is niet gelijk aan gratis. Maar zelfs met uitbesteden kan open source een aantrekkelijk alternatief zijn. Wij hebben die keuze uiteindelijk niet gemaakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk eens op www.xgate.nl

Dat is ook een CMS systeem en nog betaalbaar ook.
Daarnaast kun je je hele menu structuur zelf indelen en al je teksten e/o foto's zelf aanpassen of toevoegen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op onderstaande link een bedrijf dat websites met maatwerk CMS-systemen bouwt. Geen zware standaardpakketten zoals Joomla, maar op maat gemaakt.

Voordelen: het redactiesysteem is eenvoudig, omdat er geen onnodige menufuncties in zitten en de website reageert sneller op de muis, omdat er geen onnodige vertaalslagen gemaakt worden.

Op de website zie je bij Portfolio een aantal voorbeelden.