Er verschijnt bij mij geen GV logo.Kan iemand mij svp helpen?

Ligt het aan een(windows?)instelling? Overigens heb ik hetzelfde bij symbaloo.com(als iemand de site kent): ik krijg een wit ipv een zwart tableau.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Wis je tijdelijke internet files, history en cookies... Daar zal wel de fout liggen...
Je kunt ook CureIt downloaden of hijackthis of ATF-cleaner... Allemaal freeware, maar heel handig in dit soort zaken...
:-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je zou ook eens kunnen kijken in de menubalk van je browser: beeld>paginastijl en dan basisstijl aanvinken...
succes ermee...