hoe krijg ik mijn haar overeind?

Hallo allemaal,

ik wil graag lang haar laten groeien maar mijn haar blijft nooit overeind staan, het zakt snel af en heb de ene keer vettig en de andere keer heel droog haar.

Ik zou graag meer volume en stijl aan mijn haren willen geven maar zelfs met murrays lukt het me niet.

met lang bedoel ik ongeveer 5-6 cm (ben een man)

ik heb mijn kapper al gevraagd of hij tips voor me had zodat ik mijn haar stijl kon geven die ik wou maar volgens hem had ik te dun haar en dat er niet veel valt te doen ¬¬

en nog de beste wensen voor iedereen:)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.6K

Antwoorden (4)

ik zelf gebruik veel vet en haarspray werkt ook
maar ik ben geen professioneel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lang haar betekent dat het zwaarder is, waardoor het eerder hangt. Bij dun haar valt dat nog meer op. Dus als je meer volume wil hebben dan zul je je haar kort (korter) moeten laten knippen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wellicht is het een idee om je haar iets wat korter te laten knippen, zodat je vervolgens met een goede wax je haar kunt stijlen en het dus beter overeind kunt laten staan. Omdat je dun haar hebt, gaat het haar eerder hangen dan haar met wat meer volume. Zorg er dus voor dat je de goede stylingsproducten gebruikt! Probeer wat verschillende producten uit en ontdek welke het beste bij jou haar en stijl past. Succes!

Met vriendelijke groet,

Mencare24
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou de kapper kunnen vragen met een effileerschaar een paar knipjes, ongeveer 2cm. boven je hoofdhuid, af te knippen. Hierdoor komen er tussen de langere lokken stekeltjes te zitten die je met gel of iets dergelijks kan insmeren. De kortere stekels werken dan als steun voor de langere lokken. Door je haar ondersteboven te fohnen, eerst warm en dan koud, krijg je ook meer volume. Door eerst warm te fohnen en daarna koud fixeer je de keratine in je haar met als resultaat meer volume. Succes met je coupe en met de tips van deze oude kapster.