Bestaat er een spiegel dat je jezelf (volle lengte) van alle kanten kunt bekijken?

Ben ik al lang naar opzoek maar krijg niks gevonden.
Voor het klaarmaken en checken outfit + schoenen etc. Eventueel uitklapbaar ofzo is misschien ook fijn.

Iedereen weet namelijk hoe lastig het is om telkens met een spiegel bij weer een andere spiegel te gaan staan etc. Ik ben benieuwd

een jaar geleden
1.4K
BonBonvanJohn
een jaar geleden
Je bedoelt een spiegel die 360 graden rondom jou heen staat? Het lijkt mij onzinnig aangezien je meestal de neiging hebt om zelf te draaien als je in een dergelijke spiegel kijkt. oplossing zou zijn: een soort pashokje maken en van binnen helemaal bekleden met spiegels. Of toch gewoon werken met meerdere (verrijdbare) staande spiegels om jou heen

Antwoorden (1)

Weet niet of dit iets is wat je bedoelt. Bij deze spiegel kan je jezelf aan drie kanten bekijken.
Met dit soort dingen vaak een kwestie van zoekmachine gebruiken.
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden