ik heb mijn schaamhaar tot 1-2 cm geknipt en heb erge iritatie wat kan ik hier tegen doen?

ik heb vandaag mijn schaamhaar geknipt en heb erge iritatie weten julie hoe dit komt, wat ik hier tegen kan doen.?

2.2K
Pieterke
een jaar geleden
Heb je het echt geknipt of geschoren? Scheren geeft vaak irritatie.
Je moet je daar goed insmeren met een vette crème.

Antwoorden (1)

Hoe het komt? Korte haren zijn stugger dan lange haren en staan meer rechtop waardoor ze (dankzij je ondergoed) een geïrriteerd gevoel geven.
Wat je er aan kunt doen, helemaal kaal scheren (wat waarschijnlijk geen optie is) of proberen ze met haarversteviger, gel of wax of iets dergelijks plat te krijgen en te houden. Maar waarschijnlijk zal je moeten wachten tot ze weer wat langer gegroeid zijn, dan verdwijnt dei irritatie weer.
een jaar geleden