Bestaan er stijltangen die én op vochtig haar mogen gebruikt worden én een stoomfunctie hebben?

Ik wil hiervoor geen stukken van mensen uitgeven, dus ook betaalbaar. Punt is dat ik die tang wil gebruiken voor mijn extensions en die drogen ultra traag, dus als ik eens rap moet zijn zal ik niet altijd kunnen wachten tot mijn haar 100% droog is. en dan zou stylen superschadelijk zijn.
Als ik meer tijd heb wil ik graag wat meer voorzichtig kunnen stylen, met een stoomfunctie.
Maar het lijkt me dat het ofwel het één of ander is... en dan moet ik noodgedwongen twee stijltangen kopen. Waar ik niet achter sta, ook uit ecologisch oogpunt.

14.8K

Antwoorden (1)

Misschien de Remington Wet2Straight? Die kan je gebruiken op semi-droog haar en als hij in contact met je haar komt, stoomt het meteen zodat het droog wordt.