Ik heb een blauwe ader in de me gezicht die ik weg wil werken. Maar hoe?

Ik heb een blauwe ader vanaf me mondhoek naar beneden lopen. Dit vind ik erg lelijk en wil graag een make up eroverheen doen zodat deze weg vervaagd.
Ik weet dat een concealer goed middel is, maar welke kleur moet ik dan gebruiken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.8K
anneliez
11 jaar geleden
ga naar een schoonheidsspecialiste, die bekijkt uw huidskleur, en kan dan makkelijker bepalen wat u nodig hebt

Antwoorden (3)

Ik wou net zeggen: Concealer gebruiken. Totdat ik je laatste zin las.
Welke kleur hangt af van je huidtype, licht of donker.
Hieronder heb ik een site gevonden die je wellicht kan helpen met uw keuze.

Veel succes!

Toegevoegd na 40 seconden:
"Kleur
Behalve concealers in huidskleuren zie je ook vaak concealers in hele andere kleuren, meestal roze, groen, geel, blauw, lila en oranje. Deze gekleurde concealers worden ook wel correctors genoemd. Elk van deze kleuren heeft een aparte functie:

Roze: verbergt wallen (voornamelijk koude huid*). Ook kan het een bleke huid ‘gezonder’ laten ogen.
Groen: verbergt rode oppervlakten. Ideaal dus voor puistjes , pukkeltjes of andere vlekjes.
Geel: verbergt wallen (voornamelijk bij een warme huid*)
Blauw: verbegt oranje oppervlakten (van bijvoorbeeld zelfbruiners).Lila: verbergt gele oppervlakten (stel dat je een blauwe plek met een gele gloed hebt)
Oranje: verbergt wallen van de wat donkere huid"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt ook naar een schoonheidsspecialiste gaan die werkt met Dermacolor, Dermacolor is professionele make-up die helpt bij het camoufleren van huidaandoeningen.
Veel visagisten werken ermee, maar ook de consument kan er goed mee overweg, de schoonheidsspecialiste/visagiste zorgt ervoor dat je de goede kleur krijgt en leert je hoe het aan te brengen. Het voordeel van Dermacolor is, dat je het ook waterproof kan maken, zodat je rustig in de regen of in het zwembad kan vertoeven, het is niet zo duur, en zuinig in gebruik, koop er wel de speciale reiniging bij, want met gewone make-up remover krijg je het er niet af.
Er zijn ook drogisterijen die hier mee werken en die specialisten in dienst hebben, zij kunnen je het ook leren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik doe de opleiding schoonheidsverzorging voor blauwe plekken/aders gebruiken wij altijd de kleur oranje belangrijk is dat je het goed is de huid klopt en daarna foundation met een sponsje of kwast aanbrengen.