Hoeveel gram henna pasta heb je ongeveer nodig voor een tattoo?

Ik wil graag voor mijn feestje met vriendinnen zelf henna tattoos gaan zetten, maar ik heb geen idee hoeveel gram pasta ik daarvoor nodig heb.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
3K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik denk dat het er aan ligt hoe groot de tatoo is. En van wat ik heb gezien hoef je niet een hele dikke laag op je huid te smeren.
Abcde
4 jaar geleden
Henna tattoos kunnen vervelende allergische reacties veroorzaken. Mijn dochter heeft tijdens een vakantie zo'n tattoo laten zetten en heeft er de hele vakantie last van gehad. Hopelijk overkomt dat je vriendinnen niet.
Amadea
4 jaar geleden
Dat klopt niet helemaal. Er zijn dan namelijk chemische ingrediënten gebruikt. Bij een volledig natuurlijke hennapasta zal dit niet gebeuren.
Abcde
4 jaar geleden
Dat klopt Amadea. Maar dan heb je bij de meeste verkooppunten maar de keus uit 1 kleur. De toegevoegde chemische kleurstoffen schijnen vaak problemen te geven. Let dus goed op wat en waar je dit koopt.

Antwoorden (1)

Met 20 gram hennapasta kun je zes tot acht handversieringen maken.
Amadea
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Dankjewel!