Hoe kan ik zorgen dat deze "schapenkrullen" naast mijn hoofd zich meer uitgerekt krullen?

Hier zie je een foto van mijn haar aan de zijkant, daar krult het heel erg, ik wil graag dat mijn haar iets meer word zoals die andere jongen met de pet op( niet allerbeste voorbeeld). Mijn haar pluist en krult naast mijn hoofd erg sterk, ik wil graag dat deze krullen meer naar beneden hangen en meer uitgerekt krullen, kan dat? Zo ja hoe

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (3)

Je hebt een leuke krullenkop, waar menig mens jaloers op zou zijn.
Maar wij willen altijd ander haar dan we hebben:
Iemand met stijl haar wil krullen en
iemand met krullen wil het stijler.

Dus zijn er naast krultangen ook stijltangen te koop.
http://www.stijltangstore.nl/keuzehulp#!voorraadstatus=opvoorraad#!ref=23706&gclid=CJTtvOSv27ACFcUmtAodEggOwA

Maar misschien is dit genoeg:
Was je haar met een zachte shampoo, bijvoorbeeld babyshampoo.
Tijdens het drogen zorg je ervoor dat het haar uitgerekt wordt. Strakke muts erover, bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Was je haar met conditioner, dit maakt je haar zachter. Verder kun je advies bij de kapper vragen, misschien dat uitdunnen het gewenste resultaat op zal leveren? Of misschien moet je 't een beetje laten groeien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Doe een keratinebehandeling, na een dag uitwassen en voila! Rustigere krullen!