Mijn oorbelgaatje groeit niet dicht, wat is hier tegen doen?

Ik kwam tot de conclusie dat, na 5 jaar, mijn gaatje nog steeds niet dichtgegroeid is. Ik vroeg me altijd al af waarom het zo goed zichtbaar bleef. Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn oorbelgaatje wél dichtgroeit?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.8K
Ritsuka
5 jaar geleden
volgens mij groeit dat nooit volledig dicht.

Antwoorden (1)

De enige manier om het volledig dicht te laten groeien, is de huid ín het gaatje verwijderen. Je krijgt dan een "open" wond die gaat genezen en dichtgroeien.