Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je je babyhaartjes temmen?

Als ik een staart heb blijven die vervelende babyhaartjes staan... hoe kan ik ze "temmen"?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je kunt ze insmeren met een beetje versteviging (bijvoorbeeld gel, wax, of mud) en dan plat kammen/borstelen, duwen tegen je hoofdhuid. Maar waarom zou je dat willen, juist die opspringende haartjes maken je kapsel speels.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik heb ze ooit afgeknipt. Moet je zeker niet aan beginnen. Ze groeien alle kanten op en zijn dan zeker niet te "bedwingen". Zoals crea al zegt kun je het best olie, gel of haarspray gebruiken. Persoonlijk vind ik het wel leuk staan.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je zou kunnen proberen van die haarschuifjes aan te schaffen, dit valt niet op als je het goed in je haren doet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik denk niet dat dat gaat lukken, het gaat om hele korte, dunne haartjes, waar een schuifspeldje waarschijnlijk geen grip op heeft.
Natuurlijk kun je proberen die zachte donshaartjes in bedwang te houden, eventueel met een clipje (moeilijk) of met een likje crême of wax (je blijft smeren, dat wel).
Vind 't alleen zo jammer, Cjayenne, laat ze lekker los en uit de band springen, staat zo leuk!

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding