Ik gebruik dagcreme van kruidvat lichte tint maar ik krijg het bij mijn zijkant van het gezicht niet goed uitgesmeerd hoe kan dat?

Weet iemand ook iets waardoor je niet van die vlekken krijgt en wat goed uitsmeerd. En ook niet ergens waar je puistjes van krijgt ik weet dat niks op je gezicht smeren altijd beter is maar een beetje bruiner vind ik zelf wel mooier altijd.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Allereerst zou je t amper moeten zien, of de kleur is te donker voor jouw huid.... Verder is t een kwestie van heel goed uitsmeren en vooral heel dun...je kan altijd meer smeren waar nodig