Is een UV licht verplicht bij nagellak waarop UV licht vermeld staat?

Ik heb geen UV lampje maar er staat op de verpakking van mijn nagellak wel UV. Moet ik die per se hebben of kan het ook zonder? Zoja, wat is een makkelijke en goedkope manier oom het toch te gebruiken?

TurfGraver
6 jaar geleden
Heel lang in de zon gaan zitten met je nagels.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Goed excuus om naar de zonnebank te gaan
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Probeer het gewoon, vaak heeft de lak langer de tijd om te drogen dan gewone nagellak.

Antwoorden (2)

Ja anders zal de nagellak niet opdrogen de lamp maakt de nagellak hard
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ja dat is wel nodig. als er UV bij staat is het vaak gel nagellak. dat is sowieso al moeilijk aan te brengen. voor dit soort lak kun je beter naar een nagelsalon gaan. mocht je het toch zelf willen proberen kun je online zoeken naar een UV droger. er zijn verschillende soorten sterkte's. omdat jij het thuis gebruikt moet je de laagste pakken

veel succes
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Speedylovertje
6 jaar geleden
Thanks!!!!!!!!