Wat voor een smeersel kan je gebruiken voor een diepe puist?

Bakpoeder, kaneel, honing, jojoba olie of ..........??

Toegevoegd na 5 minuten:
En verdwijnt het van zelf of moet je het eraf pulken?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Cryofiel
6 jaar geleden
Niets smeren, wat ze ook zeggen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
helemaal mee eens!
je kunt wel de kans op puistjes verminderen;
pas op met dierlijke vetten zoals vlees en met name varkensvlees, junkfood en dergelijke.
veel water drinken. zorg dat je in een goede conditie bent!
wees voorzichtig met uitknijpen, het verdwijnt vanzelf ook wel!
als je het echt niet kunt laten, was dan na de tijd goed je handen anders komt het op andere plekken weer terug en schiet je er niks mee op.

Antwoorden (1)

Het beste smeersel is geen smeersel. Smeersels sluiten af terwijl een puist juist lucht nodig heeft.

Niets doen en afwachten is veruit het beste. Als hij goed "rijp" is kun je hem eventueel uitknijpen - mits je dat op de juiste wijze doet.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
En trekzalf dan !