Hoe kan je naturel glow krijgen op je gezicht?

Zo'n soort highlighter effect, maar naturel geen make-up....

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
http://www.womenshealthmag.nl/Beauty/Zes-tips-voor-een-wakkere-look-zonder-make-up
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Volg de tips op die Jodokus je gegeven heeft in de link, daarnaast kun je je gezicht 1 tot maximaal 2 keer per week scrubben met een speciale scrub voor het gezicht, daarmee verwijder je de dode, losse, matte huidcellen, doe een klein beetje scrub op je vingers en verdeel dat over je vingers van beide handen, zorg dat je gezicht vochtig is voor je begint, maak cirkeltjes met de scrub zonder druk te zetten, verwijder de scrub voorzichtig met vochtige watten, of washand. Naast het verwijderen van de dode, losse cellen, stimuleert het scrubben ook de doorbloeding van de huid, waardoor je huid een zacht roze tint krijgt. Reinig je huid iedere avond (ook als je geen make-up gebruikt) met een lotion zonder alcohol (bij make-up gebruik, naast je make-up remover), dit om vervuiling van buitenaf te verwijderen. Breng daarna een verzorgende, hydraterende crème aan (beide producten zijn in iedere prijsklasse te koop).

Antwoorden (2)

De beste manier om een gezonde glanzende uitstraling te krijgen is door te zorgen dat je een gezonde huid hebt.

Gezonde huid kun je stimuleren door genoeg vocht te drinken, regelmatig te sporten voor een goede doorbloeding van de huid, je in te smeren als je de zon in gaat, een vochtinbrengende creme gebruiken
Etc
6 jaar geleden
Met vaseline