smiley piercing zetten doet het pijn?

Hallo,

Ik heb een vraag ik wil een smiley piercing laten zette en ik vroeg me af of dat pijn doet, en het schadelijk is voor je tanden. Weet iemand hier meer van af laat het me weten!

Toegevoegd na 13 minuten:
En de prijs

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
5.8K

Antwoorden (1)

Heb zelf een aantal maanden geleden een smiley piercing laten zetten!
Het is een van mijn minst pijnlijkste piercings ;)
Het hoeft maar door zo'n dun 'stukje', dus ik voelde er vrijwel bijna niks van.
In het begin een beetje wennen met eten maar vind het een hele leuke piercing!

Mijn smiley piercing was €55,-

Toegevoegd na 53 seconden:
Ik heb zelf nog niks gemerkt van schade, maar het ligt er ook aan hoe die is gezet en welk sieraad je erin hebt.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dankjewel, ik kijk er echt naar uit om die piercing te zette love ittt