Hoe komt het dat je opgezwollen lippen krijgt door een beugel?

Ik heb al 1,5 jaar een slotjesbeugel. Nooit heb ik echt last gehad, behalve met een nieuw draadje. Tot dat ik ineens wakker werd met dikke opgezwollen lippen en blaren in mijn mond. Hoe komt het dat ik ineens zo veel blaren had en ik ineens zulke dikke opgezwollen lippen had? (Het leek wel alsof ik Botox had)

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Gebit
7.8K

Het beste antwoord

Ik heb dit ook vaak genoeg gehad met mijn beugel, maak je geen zorgen hoor. Dit gebeurde minimaal 1 keer per maand bij mij, het trekt vanzelf weg, en voor de blaren kan je wax op de slotjes doen die ertegen aan komen
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Tegen de blaren die van krijgt van bv je beugel gebruik ik altijd alta clear, hielp mij! Weet alleen niet of het ook helpt tegen opgezwollen lippen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Weet je btw zeker dat dit door je beugel komt? Het zou kunnen dat je een allergische reactie ergens op had.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ivana
6 jaar geleden
Zag toevallig die opgezwollen lippen bij mijn kleindochter van 14 die ook een slotjesbeugel heeft. Heb me er niet verder in verdiept, dacht: gaat wel weer over. :)