Welke model Brikenstock is dit?

Heb dit Brikenstock sandalen binnengekregen en ben wel nieuwsgierig welk model dit is.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Amadea
6 jaar geleden
Het lijkt toch gewoon Arizona te zijn. Maar ik kan nergens Birkenstock slippers vinden met bandjes die op deze manier sluiten, want ze hebben allemaal gespen....
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik heb ze besteld op Birkenstock.com het zijn zeker de arizona. In mijn ogen komt het geen eens in de buurt dan op de foto

Het beste antwoord

Het is de Arizona Vetleer, in de kleur Natural black. In een luxe (en dure) uitvoering van geolied nubuck.
Amadea