Hoe komt het dat ik vet haar heb na het wassen?

Na het wassen van mijn haar heb ik vet haar... ik was het met shampoo, conditioner en een haarmasker.. iemand tips?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
7K

Antwoorden (2)

Je kunt je haar te vaak met teveel shampoo wassen of te lang wassen en allerlei produkten gebruiken waar chemische rommel in zit waar je haar op reageert.

Begin eens met niet meer elke dag maar maximaal een keer per week je haar te wassen en als het tussendoor vet lijkt, dan mag je het wel onder de douche met water spoelen / wassen maar ZONDER shampoo en lees mijn bron maar daarin wordt over shampoo’s gesproken, zelfde probleem als jij hebt.

Geen goud betalen voor een ‘duur merk’ maar uit vogelen welk niet duur merk voor jou het juiste is.
Maar allereerst minder wassen en niet na een week opgeven, gewoon uitproberen en even doorzetten.
Geen conditioner en geen haarmaskers meer en beperkt/weinig shampoo één keer per week.

Succes!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
De talgproduktie op je hoofd is ook belangrijk.
Hoe vaker je het haar/de hoofdhuid aanraakt, hoe meer je stimuleert om meer talg aan te maken: resultaat vet haar. Heb je nou geen tijd om je haar te wassen of zoals nu, even minimaal wassen, dan is er een oplossing voor: droogshampoo! Het werkt perfect en is ook geen dure oplossing. http://www.beautylab.nl/de-oorzaak-en-oplossing-bij-vet-haar/
Door te vaak wassen krijg je sneller vet haar, probeer het eerst om de dag te wassen daarna langer uit te stellen,

Was je haren goed uit en droog je haren goed na het douche...

Gebruik geen vettige produchten zoals olie alleen bij droge punten klein beetje alleen in de puntjes smeren waar het droog is... 1 druppel is vaak al voldoende.

Aanrader : aussi te koop bij kruitvat