Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is er een volstrekt natuurlijke haarverf (liefst obv Henna) die grijs haar 100 % dekt?

Met natuurlijk bedoel ik; enkel gezonde ingrediënten. Ik had dit vroeger van HennaPlus, maar die is nu vervangen door een verf die maar 60% dekt. Ik heb dat iets gevonden dat "Watercolor" heet, maar dat is zo een gedoe, een geconcentreerd poedertje dat je moet mengen met water maar dat veel te dun is en dus overal af- onder- en in loopt...
In Essenza, de Tuinen enz hebben ze ook natuurlijke haarverf, maar mijn haar wordt daar niet mooier van en dat was met dat Hennaproduct wel zo.Plus ik voel me nadien toch nog lichtjes misselijk, dus er zit sowieso nog viezigheid in.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ja, er zijn verschillende volstrekt natuurlijke haarverven op basis van Henna die 100% grijs haar dekken. Henna is een natuurlijke verfstof die al eeuwenlang wordt gebruikt om haar te verven. Het is een veilige en effectieve manier om grijs haar te dekken.
(Lees meer...)
Bronnen:
5 maanden geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding