Hoe kunnen bekende zangeressen hun haar zo snel veranderen?

Op de instagram van bekende zangeressen, modellen, etc, zie je de ene keer een foto met een froefroe, en dan een dag later zie je een foto zonder froefroe. Of dan zie je ze met kort haar, en kort daarop met lang haar. Hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Die zijn vermoedelijk in het bezit van pruiken en eenvoudig inzetbare extensions.
Misschien hebben ze van zichzelf heel kort dun haar, en zie je het daarom niet dat ze daar een pruik overheen dragen.
Amadea