Moet je de deodorant Syneo 5 in combinatie met spuitdeo gebruiken of hoeft dat niet?

Syneo 5 moet je eenmaals in de 5 dagen 3 spraytjes op je oksels doen. Is dit genoeg of moet je ook nog spuitdeo gebruiken?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
3.6K

Antwoorden (2)

Nee, door het gebruik van Syneo 5 heb je geen last meer van zweetgeurtjes, het staat zelfs in de bijsluiter dat je het niet moet gebruiken in combinatie met een andere deodorant.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat hoeft niet perse. Dat is in principe ook een deodorant. Je zou het wel kunnen doen voor de geur. En als ik een tip mag geven, probeer oderex extra dry. Dat is hetzelfde en werkt ook, maar is veel goedkoper.