scheerschuim voor gevoelige huid: wat is het verschil met scheerschuim voor gewone huid?

wat zit er in?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Er zit een minder sterk parfum in en bevat meer huidverzorgdende elementen. Wat zit er in?
Zie voorbeeld:http://www.nivea.nl/producten/Mannenverzorging/sensitive/Sensitive-scheerschuim Overigens kun beter helemaal geen scheerschum gebruiken, maar gewone scheerzeep (ook voor gevoelige huid).
Ook qua verpakking stuk vriendelijker ! NB
Lees hier waarom GEEN scheerschuim:
http://www.scheerzone.nl/schokkend-de-gevaarlijke-ingredienten-van-scheerschuim-voor-je-huid/
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Scheerolie is nog beter voor de gevoelige huid. Lijkt duur voor een klein flesje, maar aan 2 druppels heb je genoeg voor het hele gezicht of 1 onderbeen.

Het beste antwoord

Die is waarschijnlijk ietjes zachter voor je huid, hij bevat ralmerende ingredienten zoals bijvoorbeeld aloe vera of allantoine. Als je last hebt van een geïrriteerde huid na het scheren of last hebt van scheerbultjes zou dat een betere keus kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wanneer u een overgevoelige huid heeft raden wij aan een product te gebruiken wat zo min mogelijk irriterende stoffen bevat. Veel mensen reageren bijvoorbeeld gevoelig op parfum en harde alcohol en synthetische conserveringsmiddelen. De enige manier om dit echt te weten is de ingredientenlijst van een product na te kijken.
U kunt bijvoorbeeld ook een 100% natuurlijke zachte olie gebruiken voor het scheren.