Is de vorige versie van het parfum 'Opium' door Yves Saint Laurent nog te koop? En waar?

Ik vroeg me af of de vorige versie van het parfum 'Opium' van Yves Saint Laurent nog te koop is (op de foto). Zo ja waar? En lijkt hij een beetje op de huidige Opium?

Toegevoegd na 6 dagen:
Ik heb 'm gevonden als EDT (Eau de Toilette). Dit is de link:

http://www.pabo.nl/eau-de-toilette-opium/p/395640000?utm_source=leguide&utm_term=Parfum&utm_medium=comparison&utm_campaign=Beauty+%26+Wellness

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Op Fragrantica kan je zien of, en zo ja waar, parfums nog te koop zijn.

De originele versie van Opium is nog op ebay en diverse webwinkels te koop.

Je kan op Frangrantica ook reviews lezen, en of de nieuwe versies overeenkomen met de oudere.
Rieneke1
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb nu net gekeken maar ik krijg telkens de nieuwe versie, maar toch bedankt voor de tip. Ik heb ook al een account op Fragrantica, geweldige site!
Rieneke1
8 jaar geleden
Als je op de link klikt kom je toch uit bij de versie uit 1977? En ja, ik vind het ook een heel bruikbare site!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Rieneke1 Ja ik kom uit bij de oude versie alleen bij de links van waar je het kunt kopen kom ik uit op de nieuwe versie.
Rieneke1
8 jaar geleden
Ik zie dat je 'm toch gevonden hebt, mooi! :)