Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogelijk om je gezichtshuid te verdikken?

Zijn er mogelijkheden om je gezichtshuid te verdikken als je een dunne huid hebt? Zodat je bijvoorbeeld een minder rood gezicht hebt als je bloost?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.3K
Ritsuka
8 jaar geleden
Tenzij je eelt op je gezicht kan kweken lijkt mij niet.
Foundation helpt volgens mij wel iets tegen roodheid van blozen
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Ritsuka, je kunt beter eelt op je ziel kweken, dat heeft meer effect :-))
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Er bestaat speciaal voor deze problemen groene make up (foundation, poeders, camouflage producten) , dit bestaat van verschillende merken in verschillende prijsklassen. Groen heft het rood op. Desgewenst kun je de make-up daarna afpoederen met een normale huidkleurige poeder, kies deze 1 tint lichter dan je eigen huidskleur. Waarom je huid aanpakken en daardoor meer laten afwijken, in plaats het probleem op deze wijze te verminderen. In ernstige gevallen kun je hiervoor ook terecht bij de dermatoloog, zij kunnen de vaatjes behandelen die het probleem veroorzaken (bijvoorbeeld door laseren).

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

@Questt , je hebt de huid gekregen die je hebt, niets aan te doen.

Vriendin van me heeft ook zo'n 'bloos' vriendelijke huid met hetzelfde probleem en dit is haar oplossing: je opmaken met duidelijke [royaal] rouge op je konen, zodat je ALTIJD een blos op je wangen hebt..dádaá..
Maakt niet meer uit wat wie dan ook zegt, je kunt stralend lachen [ of niet ] je huid verandert niet van kleur... ergo probleem opgelost!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat kan niet zo makkelijk. De dikte van de huid zal bovendien niet veel veranderen aan het feit dat je bloost: dit ligt aan verschillende factoren en zal niet veranderen door een heel iets dikkere huid. Als je al een dunne huid hebt, gebruik dan in ieder geval geen peelings of scrubs want die 'verdunnen' de huid alleen maar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding