Er zijn positieve reacties op Kalo, maar ook negatieve reacties. Of het echt werkt is dus de vraag.
Je moet je gezichtshaar harsen of epileren, vervolgens breng je Kalo volgens de gebruiksaanwijzing aan, de haren moeten dan minder snel, zachter en in minder grote hoeveelheid terug komen.
Of je er het geld voor over hebt en of je het wil proberen is aan jou.

Toegevoegd na 19 minuten:
Nog 1, deze is duurder, ook zijn er weinig mensen met ervaring hiermee te vinden. Vaniqa is een crème die het ingrediënt eflornithine bevat en wordt voorgeschreven bij overtollige haargroei (hirsutisme).
Eflornithine remt de werking van het enzym ornithine decarboxylase. Dit enzym bevindt zich in de haarzakjes en stimuleert
de haargroei. Vaniqa zorgt dat de haargroei stagneert, zodat u minder last heeft van overmatige haargroei.
Vaniqa remt de haargroei.
http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=11056