Nagellijm potje wil niet open, hoe moet die open? dit is degene van de kruitvat

ik krijg het nagellijm potje `(voor nep nagels) van de kuitvat niet open, hoe moet dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
13.9K

Antwoorden (4)

Of je moet de zijkanten van het dopje indrukken en dan draaien of je moet het dopje naar beneden drukken en dan draaien.Dat noemen ze een veiligheidssluiting.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het dopje is er al af, sorry voor het niet melden. ik zie nu dat er een soort van dopje aan de achterkant zit en dat je die er af kan draaien, dan kan je bij de lijm , maar dan kan je niet met dat tutje zegmaar er bij.... kent iemand dit potje??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje!!!!
Als je dop ergens niet afkrijg even onder de hete kraan.
Moet er natuurlijk geen veiligheids dop opzitten
12 jaar geleden
k heb dat ook, ben nu overgegaan naar gelnagels maar dan is je potje niet goed dicht gedaan. en dan is hij vast gelijmt vanzelf. dat word een nieuwe kopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dat ook wel eens gehad,zat muurvast en ook met heet water over de dop lukte niet,toen heb ik het potje open gemaakt met zo'n tang waarmee je ook moertjes kan los of vastdraaien.
Was denk ik wel al een beetje losgeweekt door het hete water en toen kreeg ik het dopje vrij makkelijk los met die tang.
Wel een doekje om dat potje doen want als je het kapot draait kan je glas in je handen krijgen,heb ik wel eens met een parfumflesje gehad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rieneke1
12 jaar geleden
1000! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@rieneke
Bedankt!^^
ja,1000 punten,had ik nog niet eens gezien op m'n app.
Toch wel leuk:)