Wat is het beste middel om lippen te vergroten?

Ik wil graag mijn lippen opvullen omdat ze gewoon niet in verhouding staan met elkaar. Welk middel werkt het beste? En heeft iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.3K
Ritsuka
8 jaar geleden
Botox
Met makeup kan je soms ook wel wat bereiken

Antwoorden (3)

Dit kun je het beste laten doen met hyaluronzuur dit is een lichaamseigen stof (hier zijn verschillende soorten van). Dit middel blijft ongeveer een jaar zitten en kan dan weer ingespoten worden. Laat je informeren en ga naar een geregistreerde kliniek, deze behandeling wordt niet vergoed door je ziektekostenverzekering en kost (voor zover ik weet) rond de 500 euro. Ervaring heb ik er zelf niet mee.

Toegevoegd na 5 dagen:
Het is nogal moeilijk om te weten wanneer een kliniek geregistreerd is. Staat er meestal niet bij
op de site. Zij werven allemaal met prachtige promotie.
Bij een geregistreerde kliniek moet de esthetische arts van de kliniek geregistreerd lid zijn van
de NVCG (Nederlandse Vereniging Cosmetische Geneeskunde).
Zij hebben zich gespecialiseerd in de niet-chirurgische aspecten van de cosmetische geneeskunde.
(Zelfs in België zijn er klinieken, maar daar zijn klinieken voor de gekste wensen).
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
+Plus, je staat er versteld van wat in België allemaal mogelijk is op het gebied van esthetische chirurgie.
door middel van een operatieve lipcorrectie kan het volume van de lip(pen) veranderd worden. Daarbij wordt het oppervlak van het lippenrood vergroot. Dit wordt gedaan door een snede aan de binnenkant van de lip te maken op de overgang van het droge deel van de lip naar het vochtige deel van de lip. De snede wordt daarna iets losser gehecht, zodat er meer ruimte ontstaat.
Groot voordeel hiervan is dat het resultaat blijvend is, in tegenstelling tot fillers (gemiddeld 6-12 maanden), en er geen kans is op afstoot-reacties, omdat er geen lichaamsvreemd materiaal gebruikt wordt.

Een andere mogelijkheid om je lippen in proportie te krijgen is de vollere te laten verkleinen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb nooit echt hele dikke lippen gehad en dat heeft er voor gezorgd dat ik altijd erg onzeker ben geweest over mijn mond. Toen ik jong was maakte ik me er erg druk om. Ook als ik op de foto ga met vriendinnen dan lach ik liever ook niet omdat mijn dit er voor zorgt dat mijn bovenlip niet meer zichtbaar is.

Daarom heb ik vorige maand de stap genomen om mijn lippen wat extra volume te geven door middel van fillers. Dit heb ik laten doen bij frodo gaymans. Nu moet ik zeggen dat deze stap voor mij een beetje vreemd aanvoelde omdat ik niet echt van de ingrepen ben die tegen de natuur van het lichaam ingaan. Toch heb ik het gedaan en ik geloof er in dat dit soort dingen life changing kunnen zijn voor meerdere dames met hetzelfde ‘probleem’ maar die het plaatsen van fillers misschien een stapje te ver vinden gaan.

Ik ben blij met het resultaat en ik moet zeggen dat het resultaat tegen verwachting in wel natuurlijk oogt. Het geeft mij net dat extra duwtje in de rug voor het hebben van de juiste hoeveelheid zelfvertrouwen.