bestaat er een natuurlijk middel tegen haaruitval?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ivana
8 jaar geleden
Goede voeding en in noodgeval vitamine B.
Maar vergis je niet, 100 haren per dag raak je zo wie zo kwijt.
Een bezoekje bij de huisarts zou oplossing kunnen brengen als je bepaalde zaken te kort komt. Een bloedonderzoek kan verheldering brengen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Een noodgeval zou ik maar omschrijven want als hij het anders interpreteert als jij dan zadel je hem misschien wel met een intoxicatie op.
Medische adviezen horen hier niet thuis.