welke huidverzorgingsproducten zijn zonder schadelijke stoffen en heeft wel goede werkzame stoffen?

tegenwoordig moet je bijna een chemicus of scheikundige achtergrond hebben om de ingrediëntlijst te ontcijferen welke stoffen nu schadelijk zijn en welke goede stoffen actief genoeg in het product zitten om ze te laten werken. Ik heb een poging gedaan en het duizelt mij ik kom er gewoon weg niet uit. Er zijn verschillende benamingen bijvoorbeeld weer van een stof en de percentages zijn van belang om stoffen echt werkzaam te maken. kan iemand mij weg wijsmaken doormidden van Namen van producten?

alvast bedankt voor jullie hulp

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ritsuka
8 jaar geleden
Schadelijkheid hangt van de dosis af, alles is giftig als je er te veel van neemt

Het beste antwoord

Het beste huidverzorgingsproduct is dihydrogeniumoxide. De 100% zuivere variant daarvan is vrij duur, maar varianten met een zuiverheid van 99,5% of hoger zijn net zo goed (zo niet beter) en kosten bijna niets.

Bij normale temperaturen is dihydrogeniumoxide vloeibaar. Je kunt de vloeistof op een doekje doen en daar bijvoorbeeld je gezicht mee deppen. Je kunt ook een handje pure dihydrogeniumoxide direct in je gezicht doen, of het over bijvoorbeeld je armen laten lopen.

Ook de intieme zones kun je met dihydrogeniumoxide reinigen. Voor het comfort is het aan te bevelen het goedje eerst een beetje op te warmen.

8 jaar geleden
Ritsuka
8 jaar geleden
Erg tevreden over dit product, goede prijs en overal verkrijgbaar
Cryofiel
8 jaar geleden
Wel oppassen voor een overdosis. Het blijkt voor te komen in alle bekende vormen van kanker. Maar als huidverzorgingsproduct kan het geen kwaad, daar zijn de FDA (Food and Drugs Agency), de EFSA (European Food Safety Agency) en de EPA (Environmental Protection Agency) het over eens. Het komt zelfs in plantaardige producten voor, dus je zou kunnen zeggen dat het een puur natuurlijk product is.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt voor de tip
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dank je voor de concrete relevante tip en info

Andere antwoorden (1)

Alle huidverzorgingsproducten zijn onderworpen aan strenge eisen. Je mag er niet zomaar indoen wat je wil, alles wordt getest. en verder is het gewoon wat verwacht je van zo'n product. Je huid verjongen kan het echt niet. wat de reclame ook zegt. Als je huid prettig aanvoelt met een gewone pot nivea gebruik je dat, als je denkt dat je iets veel duurders moet gebruiken doe je dat. Probeer gewoon zelf wat jij fijn vindt, veel verschil zal het niet maken
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Beste nlies, uit welk stuk van mijn vraag staat er dat ik verwacht dat crèmes verjongingswonderen kunnen verrichten? tevens denk ik dat je nog een hoop leeswerk heb te verrichten over wat er in onze producten worden gegooid en dat lang nog niet alles bekeken is op langer termijn effecten van bepaalde stoffen en ook wat voor invloeden het kan hebben op onze hormoonhuishouding. welvaart en economies belang gaan echt wel voor de mens zijn gezondheid.