welke huidverzorgingsproducten zijn zonder schadelijke stoffen en heeft wel goede werkzame stoffen?

tegenwoordig moet je bijna een chemicus of scheikundige achtergrond hebben om de ingrediëntlijst te ontcijferen welke stoffen nu schadelijk zijn en welke goede stoffen actief genoeg in het product zitten om ze te laten werken. Ik heb een poging gedaan en het duizelt mij ik kom er gewoon weg niet uit. Er zijn verschillende benamingen bijvoorbeeld weer van een stof en de percentages zijn van belang om stoffen echt werkzaam te maken. kan iemand mij weg wijsmaken doormidden van Namen van producten?

alvast bedankt voor jullie hulp

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het beste huidverzorgingsproduct is dihydrogeniumoxide. De 100% zuivere variant daarvan is vrij duur, maar varianten met een zuiverheid van 99,5% of hoger zijn net zo goed (zo niet beter) en kosten bijna niets. Bij normale temperaturen is dihydrogeniumoxide vloeibaar. Je kunt de vloeistof op een doekje doen en daar bijvoorbeeld je gezicht mee deppen. Je kunt ook een handje pure dihydrogeniumoxide direct in je gezicht doen, of het over bijvoorbeeld je armen laten lopen. Ook de intieme zones kun je met dihydrogeniumoxide reinigen. Voor het comfort is het aan te bevelen het goedje eerst een beetje op te warmen.  

Alle huidverzorgingsproducten zijn onderworpen aan strenge eisen. Je mag er niet zomaar indoen wat je wil, alles wordt getest. en verder is het gewoon wat verwacht je van zo'n product. Je huid verjongen kan het echt niet. wat de reclame ook zegt. Als je huid prettig aanvoelt met een gewone pot nivea gebruik je dat, als je denkt dat je iets veel duurders moet gebruiken doe je dat. Probeer gewoon zelf wat jij fijn vindt, veel verschil zal het niet maken

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100