Helpt groene thee tegen mee eters en grove poriën?

Ik ben pas 17 maar heb nu al last van wat diepere poriën op mijn neus. Eerst had ik daar mee eters maar die heb ik iedere keer uit zitten knijpen. Ik vond ergens dat groene thee goed is voor de huid, maar helpt dit ook tegen mee eters en grove poriën verfijnen? Verder vraag ik me af of je in zo een geval een diepe of milde reiniger moet gebruiken.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3K
Ritsuka
9 jaar geleden
Vraag advies aan schoonheidsspecialist, die kan je helpen met goede reiniging en verzorging
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
wilde ik ook voorstellen, misschien zie je het zelf allemaal erger dan het is. Goed advies is dan waardevol
Erna55
9 jaar geleden
Bij pubers is dit een veel voorkomend probleem. http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoeningen/107234-het-ontstaan-en-voorkomen-van-mee-eters.html Je vind her en der wel tips op internet, hier kun je nog meer tips krijgen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je het kunt betalen ga dan inderdaad naar een schoonheidsspecialiste of huidtherapeut om je huid grondig te laten reinigen, zij kunnen mee-eters beter verwijderen dan dat je dat zelf kunt. Voor het reinigen van je huid moet je producten bedoeld voor de gevoelige huid gebruiken, welke geen alcohol bevatten.
Grove poriën kun je niet verkleinen. Lees dit ook eens:
http://www.dr-jetskeultee.nl/grote-porien-blijven-grote-porien/obj7777437

Het beste antwoord

Ten eerste even een waarschuwing, van knijpen worden je poriën alleen maar groter en dieper. Dus niet doen hoor. Wat je het beste kan doen om de zwarte puntjes weg te krijgen is met een peel-off masker. Daarna je huid goed schoonmaken met een cleanser waar je poriën van dichtgaan. Vraag bij de betere drogist naar een goede cleanser. Hoeft niet duur te zijn. Zorg dat je overdags een beschermende dagcreme gebruikt waardoor er zo min mogelijk vuil in je poriën kan komen. Verwijder iedere avond resten creme en make up van je gezicht en gebruik een goede nachtcreme. Het drinken van groene thee is heel goed, want hier zitten veel anti-oxidanten in wat goed is voor je hele lichaam. Drink daarbij veel water zodat alle afvalstoffen worden afgevoerd. Hierdoor moet het in de loop van de tijd beter gaan. Maar onthoudt: blijf eraf! ;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je advies en ik zal proberen er van af te blijven!