kan je je lippotlood ook gebruiken als lippenstift?

Soms zie ik bijvoorbeeld een lippotlood die een mooie kleur heeft maar kan ik de lippenstift met diezelfde kleur niet vinden. Kan je je hele lippen dan ook gewoon kleuren met allen lippotlood zonder lippenstift te gebruiken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (2)

Jazeker kan dat, geen probleem.
Zelf vind ik het wel wat droog aanvoelen, dus gebruik ik eerst een heel klein beetje lippenbalsem voor ik ga kleuren.
Gewoon even proberen wat jou het best bevalt.
Rieneke1
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+ Dep de balsem dan wel even af met een tissue voordat je je lippen kleurt, anders loop je de kans dat het potlood gaat lopen. Je kunt ook lipgloss over je lippotlood gebruiken, voor een glanzend effect.
Veel beauty goeroe's zeggen nee. een potlood is wat droger en kan wat sneller je lippen beschadigen. Ik weet zelf niet of dat waar is. Ik heb wel ooit alleen de potlood opgehad maar dat in combinatie met vaseline. Ik zou zeggen; niet al te vaak doen.