kan je je lippotlood ook gebruiken als lippenstift?

Soms zie ik bijvoorbeeld een lippotlood die een mooie kleur heeft maar kan ik de lippenstift met diezelfde kleur niet vinden. Kan je je hele lippen dan ook gewoon kleuren met allen lippotlood zonder lippenstift te gebruiken?

Weet jij het antwoord?

/2500

Jazeker kan dat, geen probleem. Zelf vind ik het wel wat droog aanvoelen, dus gebruik ik eerst een heel klein beetje lippenbalsem voor ik ga kleuren. Gewoon even proberen wat jou het best bevalt.

Je kan in principe een alleen potlood gebruiken, maar ik vind dat zelf minder mooi. Je lippen zien er hierdoor droog en niet heel verzorgd uit. Gebruik een lip potlood eerder om een mooie strakke lijn te krijgen en dan een lippenstift in (bijna) dezelfde kleur. Je lippenstift valt wel vaak wat donkerder uit dan wanneer je deze zonder potlood gebruikt!

Veel beauty goeroe's zeggen nee. een potlood is wat droger en kan wat sneller je lippen beschadigen. Ik weet zelf niet of dat waar is. Ik heb wel ooit alleen de potlood opgehad maar dat in combinatie met vaseline. Ik zou zeggen; niet al te vaak doen.

Bronnen:
bloggers, youtubers,

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100