Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe krijg je het haar van sasha pieterse?

mijn vraag luid dus: hoe krijg ik haar haar. Met welke krultang? En waar kan in die kopen? of hoe anders?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Haar haar kan je niet krijgen (tenzij je het afknipt) maar het model is wellicht haalbaar.

'Hoe' is lastig te zeggen. Dat ligt aan de lengte, structuur en of het op de juiste lengte is.

Heb je fijne krullen zal je met de stijltang in de weer moeten om vervolgens met grove rollers of een dikke krultang aan de slag moeten gaan.

Heb je stijl haar, is de werkwijze weer anders.

Bij de bron die een manier om grove krullen (het zijn meer slagen eigenlijk) te maken zonder warmte of tang.

Het is een beetje experimenteren met de dikte van de plukken, en hoe groot je de ' rondjes maakt' die je tussen een clip vastzet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het hangt inderdaad van de structuur van je eigen haar af.
Ik zelf heb een lichte slag in mijn haar en het is vrij dik. Ik was mijn haar eerst, maar pas op dat het niet te zacht wordt, zo heeft de krul geen grip. Persoonlijk vind ik Dove volume shampoo en conditioner erg fijn.
Hierna voeg je een heatprotector toe. Je wilt je haar nu gaan preppen. Hier kun je genoeg tutorials van vinden (Beautygloss heeft een fijne). Je doet dus een flinke dot mousse in je haar en gaat het föhnen.
Nu kun je gaan beginnen met het krullen. Ik schat het in als een medium krultang. Ze heeft haar krullen duidelijk van haar gezicht af gekruld. Verdeel je haar in meerder delen (onder/boven). Dit maakt het makkelijker. Pak ook niet te grote plukken en laat de krultang voor zo'n 10 á 15 seconden erin. Ik zet hem zelf vaak op 190/200 graden.

Hoop dat je hier wat aan hebt, succes.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik zie trouwens dat ze ook laagjes in haar haar heeft, dit zorgt wel voor een mooier effect. Zo zit de krul ook 'hoger' in het haar, in plaats van alleen in de punten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding