Hoe krijg je gel goed van je handen?

Als ik klaar ben met mijn haar doen blijft er altijd gel aan mijn handen kleven, zelfs als ik mijn handen goed was. Heeft iemand een tip hoe je de gel en de gel geur er af kan krijgen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heet water does the trick

Het beste antwoord

Je handen wassen met een schaaltje heet water waarin je eerst een paar druppels citroensap hebt geroerd.
Amadea
9 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Met handwaspasta voor garages, industrie en hobby. Ideaal voor het verwijderen van vet, teer, olie, hars, maar ook verf en gel. Verkrijgbaar bij de aldi of lidl. In potten van 500ml
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wassen met warm water en shampoo. Want shampoo wast het immers ook uit je haar ;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
gebruik een billendoekje en dan zijn he handen gelijk schoon en niet meer plakkerig