bestaat er een spray waar door je haar sneller groeit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Nee, die bestaat niet.
Ritsuka
9 jaar geleden
Je haar groeit van binnenuit, dus kijk eerder naar je voeding, voldoende vitamines enzo
Amadea
9 jaar geleden
Zonneschijn heeft goede invloed. Dus op vakantie naar de tropen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En geloof vooral niemand die je een haargroeimiddel probeert aan te smeren. Dat doen kwakzalvers al sinds de middeleeuwen.

Antwoorden (1)

Ik ben zelf kaal geweest door een ziekte. Om de haargroei te versnellen kreeg ik een zalfje wat ik op mijn hoofdhuid moest smeren. Helaas werkte dit voor mij niet, ik kreeg er alleen maar open wondjes van.
Maar dit bestaat dus wel, het is alleen niet verkrijgbaar in winkels. alleen bij de apotheek als het je voorgeschreven word.

Verder schijnen eieren, bier en pindakaas te werken. (dit moet je dan in je haar smeren)