kun je met head and shoulders elke dag gebruiken?

zonder dat het schadelijk is voor je haar

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Head and shoulders is er in meerdere varianten, voor ieder haartype is er 1. je kunt het ieder dag gebruiken. Maar waarom zou je dat doen? Je gebruikt toch ook geen paracetamol als je geen pijn hebt. Kies als je geen roos hebt, liever voor een shampoo die hydraterend werkt en was je haar zo min mogelijk met lauw water.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
zelf heb ik best wel last van roos, en met head and shoulders is dat na het wassen helemaal weg, maar na minder dan een hele dag komt het alweer terug, vandaar het dagelijkse gebruik

Het beste antwoord

Head & Shoulders kan je dagelijks gebruiken, met de nadruk op kan. Allereerst hoeft haar niet dagelijks gewassen te worden. Je denkt wellicht van wel omdat je roos hebt, maar eigenlijk simuleer jij je hoofdhuid zoveel dat je juist roos krijgt. Minder vaak je haar wassen, je haren wassen met lauw water en je roos wordt vanzelf minder.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
oke bedankt