welke zelfbruiner is onafwasbaar?

Ik zoek een zelfbruiner die er niet afgaat onder de douche met zeep.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een natuurlijke bruine kleur houd niet eens. Laat staan een zelf bruiner.

Antwoorden (1)

Een zelfbruiner die er niet afgaat bestaat niet. Een zelfbruiner kleurt de bovenste huidlaag, die regelmatig vervangen wordt, dit merk je aan de schilfers die regelmatig van je huid afkomen. Tijdens het douchen schuur je met je washandje, of handen over de huid waardoor dit proces sneller gaat, ook het afdrogen heeft dit resultaat. Dit valt dus niet te voorkomen, want zelfs het schuren van kleding doet dit. Het enige dat je kunt doen om je tintje te behouden is je regelmatig met zelfbruiner insmeren. Als je een natuurlijke kleuropbouw wil, zijn de zelfbruinende bodylotions een oplossing, die van Nivea en Dove zijn prima. wil je snel bruin, dan kun je bijvoorbeeld voor de zelfbruiner van Louis Widmer kiezen, maar ongeacht welk product je kiest, slijten doen ze allemaal. De bovenste huidlaag slijt er sowieso af, ongeacht of je iets gesmeerd hebt of niet.