Waar kan je in Delft of Rotterdam nog klassieke scheerspullen kopen?

Denk hierbij aan scheerkwasten, krabbers (double edge razors) etc.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.6K
Antoni
9 jaar geleden
Ik weet wel dat er in Rotterdam een kapsalon is waar men heren op de ouderwetse manier knipt en scheert, op de Nieuwe Binnenweg, als ik het goed heb. Waar je die scheerspullen kan kopen, weet ik helaas niet.
Antoni
9 jaar geleden
Om precies te zijn: Schorem Haarsnijder en Barbier
Nieuwe Binnenweg 104
3015 BD Rotterdam
www.schorembarbier.nl Misschien kan je daar informeren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij iedere goede kappers groothandel . Maar begin met een gemiddeld dure kwast dus niet met zgn dure dassen haren kwasten . Kijk eens op de markt in delft ( op donderdag ? )
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Onder hotel New York in Rotterdam .

Het beste antwoord

Op Internet is heel veel te vinden, want ouderwets scheren en de barbier komen weer helemaal terug.
Ik weet er eentje in Leiden (de Scheerwinkel) https://www.scheerwinkel.nl/ maar datr is wellicht weer net even te ver uit de buurt. Je kunt echter ook via Internet bestellen.

In Rotterdam vind ik wel een paar barbiers (die echter niet per definitie ook spullen verkopen) en de Razorstore / Pommadestore . Ik kan op Internet echter niet vinden of ze een fysieke winkel hebben ; een mailtje of belletje biedt uitkomst.
http://www.razorstore.nl/scheermessen.html
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij haarimport aan de Zwart Janstraat 67A te Rotterdam.

http://www.haarimport.nl/