wat is de beste gezicht (gecombineerd humid) reigning, tonic en creme voor donkere huid?

Ik ben een vrouw met gecombineerd donkere humid en zoek voor de beste producten die past bij mij

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ikzelf ben een fan van Nivea reinigingsproducten, heb ook een gemengde huid en gebruik al een tijdje de nivea reinigingsdoekjes (witte verpakking) en de nivea reinigingstonic (doorschijnende fles met lichtroze vloeistof) en ik gebruik de Nivea reinigingsgel (blauwe tube) en 2x per week Nivea gezichtsscrub (licht blauwe tube). Voor mijn oog make up gebruik ik oogreinigingslotion van L'oreal op een watje (lichtblauwe vierkante flesje). Deze producten kun je halen bij Kruidvat of DI. Ze zijn ook betaalbaar. Indien je budget het toelaat kun je eens langs de Ici paris xl gaan en hen eens vragen of ze jou kunnen helpen met producten, het is wel wat duurder maar soms wel de moeite waard. Je kan overigens in de Kruidvat of Di lekker zelf eens van alles kiezen je hebt reinigingsproducten en cremes van verschillende merken zoals l'oreal, nivea, garnier, kruidvat huismerk en nog meer.

Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen met mijn antwoord
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je moet sowieso niet kiezen voor een product voor de gecombineerde huid, dat is te agressief voor de droge delen en te zwak voor de vette delen. Kies voor een creme voor de droge huid voor de droge plekken en een voor de vette huid op de vette delen, welk merk je hiervan kiest maakt niet veel uit, maar let erop dat ze hydraterend werken (vocht vasthoudend in dit geval). Je kunt bijvoorbeeld kiezen voor de dag- of nachtcreme van de Aldi, deze zijn prima voor een klein prijsje. http://livelifegorgeous.nl/2011/01/biocura-aldi-gezichtsverzorging/
http://www.aldi.nl/aldi_biocura_187.html
Gebruik dezelfde methode voor je reinigingsproducten, deze kun je prima kopen van eigen merk, Kruidvat bijvoorbeeld.
http://styleguide.nl/beauty/beauty-make-up/kruidvat-gezichtsreiniging/
Creme en reiniging voor 2 huidtypes kopen lijkt duurder, maar omdat je er minder van nodig hebt, is dat niet het geval. Welk merk je kiest maakt niet veel uit, probeer een beetje uit een tester en voel hoe dat aanvoelt, als dat goed is, dan weet je wat goed voor je is.