ik heb een korst op mijn gezicht,hoe krijg ik hem sneller weg?

ik weet niet of deze vraag eerder is gesteld.
mijn excuus als dat zo is.
ik heb mijn best gedaan om dat te controleren.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat voor korst? Waar door? Hoe lang al? Waar precies?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
door een puist 2 dagen (ben ongeduldig haha) op mijn wang
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Laat de korst gewoon zitten, totdat hij vanzelf los laat, dan krijg je een veel mooiere genezing en is de kans op een littekentje veel kleiner.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
geen zalfjes verder niks?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gewoon aan de buitenlucht laten herstellen, dat gaat het snelst. Om het te verdoezelen kan je er een beetje make-up op smeren

Het beste antwoord

er afblijven en vooral niet aan zitten. Dan duurt het nog langer voordat het weg gaat.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
helpt het best thnx.