Hoelang blijft een carnavals spuitbus in je haar zitten?

Ik wil mijn blonde haar helemaal zwart spuiten om te kijken hoe dat eruit ziet en het daarna misschien verven maar ik weet niet of het er binnen 1x uitgaat en als het niet staat wil ik niet voor gek lopen op school.

Het gaat om een spuitbus van Carnaval en het zegt dat het er in 1x wassen uit is maar ik wil het toch even zeker weten

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
19.8K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
geen antwoord maar is niet idee om het met krijt te proberen? dat ziet er dan toch ietsje beter uit dan spuit bus... heb zelf met spuit bus slechter ervaring dan krijt.
ken je niet iemand die photoshopen kan?

Antwoorden (3)

Is het op natuur blond ja dan gaat het na een of twee keer wassen er wel uit . Maar bij lichter gebleekt of gekeurd haar kan het wel er echt in gaan zitten .
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dus ook al heb ik heel lichtblond haar van mezelf kan ik het er gewoon in 1 avondje uithalen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oranje niet. Dochter is natuurlijk blond maar heeft nog steeds een op een paar plukken oranje gloed van Koningsdag.
Lichtblond haar is meestal poreus, of dat nu ontkleurd is of natuurlijk blond, onbedoeld kan daar een uitwasbare kleuring toch intrekken, als je een zwarte spuitbus gebruikt, is de kans groot dat je een grijze of groenige waas over je haar blijft zien. Ik zou het je dus niet adviseren. Koop een zwarte pruik bij de feestwinkel als je wil zien hoe zwart je staat. Zwart staat trouwens maar zelden bij types die blond haar van nature hebben, dit wordt veel te hard, bovendien doet het je huidskleur geen goed.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je pech hebt blijf je de kleuring uit de spuitbus maanden zien, hoelang precies is niet te zeggen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Niet doen!! Ik heb diverse kinderen in mn omgeving met witblond haar, die hun haar oranje of paars hadden gespoten. Het heeft maanden geduurd voor t eruit was. Blond haar is poreus, dus blijft t langer in de schubbetjes zitten. Een pruik is een betere manier om dat te ervaren