Ik wil mijn haar van bruin naar paars blauw verven, maar waar?

Mijn haar is nu dus bruin en ik wil het naar ene helft paars andere helft blauw. Felle kleuren en permanent. Mijn haar is nu tot net over mijn schouders en mijn vraag is nu: waar kan ik dat het best/goedkoopst laten doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K
Rieneke1
9 jaar geleden
de Kinki kappers, met 40 vestigingen in NL, hebben veel ervaring met aparte en creatieve haarstijlen.
Goedkoop zijn ze niet: als ze het mooi wil laten doen gaat dit geld kosten, dat is niet anders.
Rieneke1
9 jaar geleden
Ik zou trouwens verven en permanenten niet gelijktijdig laten doen, maar er een tijdje tussen laten, om geen bos stro over te houden.
Ivana
9 jaar geleden
Rieneke, dit is een perfect antwoord. Waarom als reactie?
Plus. ;)

Het beste antwoord

De Kinki kappers, met 40 vestigingen in NL, hebben veel ervaring met aparte en creatieve haarstijlen. Goedkoop zijn ze echter niet.
Dat is logisch: als je het mooi, apart en met zorg gedaan wil hebben, dan zit daar een prijskaartje aan.
Tussen het verven en permanenten zou ik enige tijd laten zitten: beide behandelingen vlak na elkaar is een te grote aanslag op je haar.
Succes!
Rieneke1
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+ Prima antwoord, alleen denk ik niet dat er krullen met permanent wordt bedoeld, maar permanente verf. Het haar zal eerst ontkleurd moeten worden, voordat de paars/blauwe verf erop kan.
Rieneke1
9 jaar geleden
Ah, bij herlezen denk ik dat je gelijk hebt crea, bedankt!