Werken serums echt? En welke zijn het 'beste'?

Ik heb als haar structuur pluizig haar, mijn kapper raadde aan om een serum (haarolie) te gebruiken. Welke raden jullie aan/af? En werkt dat spul echt, of maakt het je haar alleen maar vet?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Lees dit eens: http://marjolean.nl/2012/04/i-tried-haarserum-van-action/ Bij de Action kun je voordelig goede producten voor je haar kopen. Tegen pluizend haar ben ik een fan van John Frieda Frizz Ease:
http://www.johnfrieda.nl/ProductFamily/Hair-Care/Frizz-Ease
Het doet wat het zegt te doen, alleen de prijs, tja die is niet laag.
De hele serie is prima, zowel de shampoo, conditioner, haarmasker en het serum, als je ook maar 1 product gebruikt zie en voel je al verschil.

Antwoorden (2)

Een serum is niet iets wat je dagelijks moet gebruiken, eens per week is voldoende. Ik vind zelf de producten van 'hairwonder' erg goed. Het werkt ook echt. Je kunt natuurlijk altijd even bij de drogist zelf om advies vragen. Mijn ervaring zegt iniedergeval dat serums wel degelijk werken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb zelf ook pluizig haar, maar niet altijd het geld om een duur serum te kopen. ( meestal gebruik ik die van syoss, maar is best duur voor een klein potje)

Daarom gebruik ik ook weleens die van shegron, van de action scheelt iets van 5 euro per potje! ik gebruik het vooral als ik mijn haar opsteek of in een staart doe, om al die piekende plukjes een beetje plat te krijgen. Maar het maakt me haar ook heerlijk zacht en ruikt lekker!

Ik heb geen ervaring dat mijn haar vet wordt ervan, maar ik douche elke dag dus het is er ook zo weer uit bij mij :)